divendres, 13 de gener del 2012

Presentació de COACHFORACTION

Salutacions a tots, especialment als integrants de l’equip de Curses de Muntanya del Matxacuca. Em dic Ernest i com molt bé s’ha indicat al blog, m’encarregaré d’assessorar als corredors de l’equip , planificar la temporada de competicions 2012 i introduir articles especialitzats al blog. Des d'aquí agrair a l’equip per aquesta magnífica oportunitat que ens farà crèixer a tots com a esportistes i en el meu cas com a tècnic, moltes gràcies.

Per mi és tot un repte aquest projecte. Espero estar a l’alçada dels aconteixements. Per la meva part donar el màxim de mi (coneixements, entrenaments específics, millora de tècnica, prevenció de lesions,...) perque vosaltres pogueu donar el màxim en cada entrenament, cursa o competició.

Una de les meves eines es el Coaching Esportiu que permet l’optimització del rendiment esportiu tant personal com col · lectiu, què vull dir amb això? Sobretot treballar amb un objectiu, saber a què anem, perquè em preparo. A partir d’aquí definir el camí a seguir: entrenaments, sessions motivació, tècnica, anclatjes, eficiència, el·liminar limitacions o pors.... tot el que tinguem a l’abast per treure el teu màxim rendiment, exprimir les capacitats i brillar amb llum pròpia.

Per sobre de tot crec en la gent, en el potencial de cada un, en les habilitats que tenim, que som capaços de tot i més, de no rendir-nos, de superar qualsevol obstacle. La qüestió es que passem a l’acció, anem a per aquell repte que ens hem marcat com a impossible, superar la marca en una cursa,..... tu decideixes, vols seguir igual?

Altres notícies:

Esquí de Muntanya.- Aquest cap de setmana es disputa a la Vall de Boí el Campionat d'Espanya de l'especialitat amb la presència de dos dels millors esquiadors del món, Kilian Jornet i Mireia Miró. El campionat comptarà amb molta presència catalana i amb opcions a podi a practicament totes les categories.